sakit hati !

hai bloggie , assalamualaikum :)
hmmm , saya tak ada mood hari ini .. tak pasal -2 bukak fb td terus tengok noti dan perempuan tu post kat dalam group ... huishhh , PANAS hati saya ... nak tahu apa yang dia post ? mehh tengok kat bawah japp , 
nahhh, ada tengok ... alahaiii , ekot sedap mulut dia je nak ngutuk org ... kalau muka saya macam cicak muka dia macam apa ? macam pig panggang ? nahhhh , sakit hati saya , saya pasti kalau korang kat tenpat saya pun korang akan rasa sakitnya hati ... memang saya bukan mak dia , tak ingin saya nak jadi mak dia , malu la dapat anak macam tuu ... xDD , sorry la , saya tutup nama dia , tak nak dia malu pula kat dalam dunia blog ni .. cukup la dia perasan jadi 'taiko' dekat fb .. HAHA ! taiko ke ? ala , tak lahh ,.. saya tak akan gadohh dengan dia kalau dia yang tak mulakan dulu .. dia memang seorang yang hipokrit ...
saya juga tak suka gadoh dengan dia , dia pun bekas kawan saya ... hmm ... ok laa , malas saya nak ceritakan pasal dia , nanti dia berlagak popular sebab kita cerita pasall dia .. HAHA !

SAMPAI DI SINI SAHAJA CELOTEH MC'PURPLE 

No comments:

Post a Comment